INNI O NAS

Kobiecy wdzięk i szyk

kwiecień/maj 2014

http://www.maluchy3miasta.pl/


Wizerunek Kobiety Biznesu - czyli sukces "szyty na miarę"






marzec/kwiecień 2014

http://gwe24.pl/gazety/eb.html


Zaplanuj i wykreuj wizerunek marki



Podstawowy cel zarządzania tożsamością marki przez estetykę jest doprowadzenie do tego, ABY MARKA BYŁA ZAWSZE KOJARZONA Z WŁAŚCIWYM DLA NIEJ STYLEM, tak twierdzi Bernd Schmitt, autor książki "Estetyka w marketingu. Strategiczne zarządzanie markami, tożsamością i wizerunkiem firmy".

Specjaliści od marketingu korzystają z zestawu narzędzi, określanych jako marketing mix, czyli biorą pod uwagę produkt, cenę, opakowanie, rynek, promocję, jakość, wartość. W odniesieniu do kreowania wizerunku marki, produktem jesteś Ty, Twoje wartości, doświadczenie, osobowość, talenty. Cena to wartość rynkowa Twoich usług, rynek to otoczenie, w którym funkcjonujesz i ludzie jakimi się otaczasz.

Opakowanie to twój zewnętrzny wizerunek, Twoja atrakcyjność. Promocja własnej marki jest o tyle skuteczna, o ile ktoś zwróci na Ciebie uwagę. Powszechnie znana zasada mówi, że nie kupisz czegoś, czego nie zobaczysz lub o czym nie słyszałaś. Każdy produkt wymaga promocji tak samo jak TY.

Wierzymy w to co widzimy, dlatego tak istotne jest, by osobista marka miała swój indywidualny
i adekwatny do profilu działania wizerunek.
Eksperymentowanie z osobistym wizerunkiem znacznie utrudnia Twoim odbiorcom zrozumienie Twojego przesłania i tożsamości Twojej marki. Sprawdź jakie są dzisiaj ogólne wrażenia na temat Twojej osoby? Jak inni określają Twój styl i wizerunek? Jeśli daleko odbiega od estetyki tego co oferujesz, marnotrawisz swoje zasoby. Kreowanie wizerunku marki wymaga świadomości samego siebie.

Warsztat "Określ wizerunek marki - spraw, by Twoja marka kojarzyła się z odpowiednim dla niej stylem" z udziałem ekspertów Akademii, pozwolił znależć odpowiedź na pytania: Jaki wizerunek chcesz osiągnąć? Jak pragniesz być postrzegana, jakie wartości chcesz uwidocznić w swoim wizerunku?

Wysoka Szpilka Szkoła Stylu i Wdzięku (www.wysokaszpilka.pl) czyli Katarzyna Krajewska - Turyczyn
i Katarzyna Kobiela, pomogły, w sposób bardzo indywidualny, każdej uczestniczce warsztatu dostrzec swoje atuty i przekształcić je w wyrazisty wizerunek. Cztery godziny minęły bardzo szybko, ale był to z pewnością pracowity i energetyczny czas. Teraz pozostaje wdrażanie zasad w życie.

www.akademiamarkizklasa.pl

25.02.2014


Inspirujące Metamorfozy

Czy wiesz jak w szybkim czasie odmienić swój wizerunek, bawić się makijażem i modą oraz czuć się w każdej, nawet stresującej sytuacji pewnie, pięknie i komfortowo?

Odpowiedzi na te pytania poznały uczestniczki imprezy Inspire Ladies Night, które w sopockim klubie Czekolada przeszły całkowitą metamorfozę.



Pochwała wartości

 



W miniony czwartek, 6 lutego 2014 roku, wieczorem o godzinie 18:00 w Hotelu Haffner w Sopocie odbyło się spotkanie z przedsiębiorczymi kobietami. Do udziału w nim zaprosiły dwie niezwykłe kobiety, EWA Czertak i EMILIA Bartosiewicz, stojące za Lady Business Club. Spotkanie dla kobiet i o kobietach, wydawać by się mogło, jakich wiele, w Trójmieście. Ale tylko z pozoru. Przekonałem się o tym, uczestnicząc w nim osobiście. I od razu w charakterze Gościa Specjalnego...

 


Jarosław Waśkiewicz, Autor Bloga PochwalaWartosci.pl

13.02.2014


Wizerunek i wewnętrzna klasa przepustką do sukcesu w biznesie - kolejne spotkanie LBC w Sopocie za nami

 

 

 

 

Lady Business Club, czyli Ewa Czertak i Emilia Bartosiewicz po raz kolejny zawitały do Sopotu i tym samym ponownie zjednoczyły silną grupę kobiet biznesu z Trójmiasta. Tym razem specjalistki od personal brandingu próbowały przekonać uczestniczki programu do tego, że w promowaniu własnej marki ważny jest całokształt wizerunku, a nie tylko pojedyncze jego aspekty. Nie obyło się zatem bez opinii stylistki, inspirujących historii biznesowych, a także sporej dawki wiedzy merytorycznej.

Wysoka Szpilka - czyli cztery pasje, które udało się połączyć w jeden biznes.

Kiedy mowa o wizerunku, nie może zabraknąć porad wykwalifikowanej stylistki. Dlatego spotkanie otworzyła inspirująca historia kobiety, która postanowiła swoje cztery pasje: grafikę komputerową, marketing, modę i fotografię połączyć w jeden, a właściwie w dwa dobrze funkcjonujące i uzupełniające się biznesy. Jednym z nich jest agencja reklamowa, drugim z kolei Wysoka Szpilka. I to właśnie o niej opowiedziała Katarzyna Krajewska Turyczyn. Podczas tej powieści pojawiło się także kilka porad na temat kreowania własnego wizerunku poprzez strój oraz parę słów o sesjach fotograficznych, które mogą stanowić swego rodzaju terapię, a także spowodują niejeden przełom w życiu.

Mechanizmy wpływu, negocjacji, których nie należy mylić z manipulacją.

O przełamywaniu nabytych, ale już automatycznych reakcji opowiedziała Ewa Czertak. Pokazała uczestniczkom jak łatwo jest manipulować drugim człowiekiem i udowodniła, że ten sposób w biznesie niekoniecznie musi się sprawdzić, O wiele bardziej pozytywna i tym samym efektywna okazała się technika wpływania poprzez przełamywanie stereotypowych reakcji.

Prezentacja własnej marki w mediach

Do tego z kolei zachęcał Jarosław Waśkiewicz, redaktor naczelny portalu biznesnafali.pl. Kreowanie własnej marki połączone z odpowiednią jej prezentacją na szerszą skalę może przynieść zamierzone rezultaty. Z pewnością pozwoli to na zbudowanie zaufania wśród klientów i partnerów na biznesowych.

Przysłowiową wisienką na torcie tego wieczoru było określenie roli jaką mają kluby biznesowe dla kobiet. A położyła ją Emilia Bartosiewicz.

TEKST: Lilianna Łaźniak

07.02.2014


Kobiece Spotkania Color Cafe - odrobina relaksu z nutą biznesową w tle

 

Dwie kobiety z pasją: Anna Stankiewicz-Ostaszewska oraz Katarzyna Krajewska Turyczyn, choć obie zapracowane, cieszą się na każdą możliwość rozmowy z drugim człowiekiem. Współczesna rzeczywistość nie daje nam wiele czasu na spotkania towarzyskie, dlatego obie Panie postanowiły wziąć sprawy w swoje ręce i tak powstało Color Cafe - kobiece spotkania. W czternasty dzień każdego miesiąca mieszkanki Trójmiasta mogą spotkać się w przemiłym gronie i wziąć udział w specjalnie przygotowanych atrakcjach.

Kolejny dzień z Color Cafe upłynął w zaiste francuskiej atmosferze. Idąc klatką schodową, w delikatnym półmroku, jeszcze przed wejściem, wszystkich gości witał blask świec. Wchodząc do środka natomiast, od razu można było poczuć przyjazną i wesołą atmosferę. Grono samych kobiet, które chcą się poznać,
a przede wszystkim podzielić swoimi pasjami i doświadczeniami z innymi.

W ten oto sposób można było nie tylko obejrzeć, ale także przymierzyć lub odpowiednio dobrać do stroju niepowtarzalną (bo wykonaną w ilości jednego egzemplarza) biżuterię marki Anja Coraletti. Do tego nie obyło się bez porad doświadczonej stylistki z Wysokiej Szpilki, która nie ogranicza się tylko do doboru odpowiedniego stroju, ale również dba o samoocenę Klientki m.in. poprzez sesje fotograficzne.

Do grona pasjonatek modowych na ostatnim spotkaniu Color Cafe dołączyła również właścicielka marki Misstery - Beata Kołodziejska, która dumnie prezentowała ozdoby do włosów - fantazyjne opaski, toczki, czapki, a więc to, co pozwoli kobiecie na odrobinę ekstrawagancji. Nie zabrakło także Małgorzaty Marciniak twórczyni marki Goldenlizard. Panie zatem mogły obejrzeć unikatową kolekcję ręcznie robionej odzieży dzianej dla kobiet.

Oglądanie, przymierzanie, niewinne ploteczki i poważne rozmowy biznesowe przy pysznej kawie na moment jednak ucichły. Bowiem przyszedł czas na prezentację wybornych serów oraz wykwintnych win francuskich, o które zadbał Sklep Cyrano.

Całości francuskiej atmosfery dopełnił Alain Mompert, który swoim śpiewem przeniósł wszystkie uczestniczki w romantyczny klimat uliczek Paryża.

Color Cafe to spotkania zarówno towarzyskie, jak i biznesowe. Podczas nich można spotkać pełne pasji
i energii życiowej kobiety, które nie czekają na to aż marzenia się spełnią, gdyż one je po prostu realizują.

Kolejne spotkanie już 14 lutego. Polecamy!

Foto: Color Cafe

TEKST: Lilianna Łaźniak

15.01.2014



Szkoła Wysoka Szpilka - potęga kobiecości



Sesje fotograficzne kobiet to niełatwa sprawa. Fotograf często musi być nie tylko artystą, ale także psychologiem. Wiedzą o tym doskonale twórcy Szkoły Stylu i Wdzięku Wysoka Szpilka w Gdyni. W swojej ofercie placówka ma m.in. wyjątkowe usługi - sesje zdjęciowe z kompleksową obsługą stylizacyjno - fryzjersko - makijażową.

1 lipca 2013